Студентки Каразінського університету пройшли стажування в Університеті Миколаса Ромеріса у Вільнюсі
З 28 серпня до 11 вересня в Університеті Миколаса Ромеріса відбулося стажування в межах проєкту Experiential Practice on International Students Integration at Mykolas Romeris University.
Студентки ННІ «Каразінська школа бізнесу» Яна Курбаєва та Марія Донченко в межах реалізації проєкту Еразмус+ «Інтеграція та адаптація іноземних студентів / INTERADIS» взяли участь у двотижневому навчанні. Серед учасників також були студенти від інших українських університетів-партнерів, а саме Університету «КРОК», Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Національного університету водного господарства та природокористування, Маріупольського державного університету, Сумського національного аграрного університету, Львівського національного університету імені Івана Франка й Одеського національного політехнічного університету.
Студентки Каразінського поділилися своїми враженнями: «Цей досвід став важливим у темі вивчення та поглиблення міжнародних відносин. Університет Миколаса Ромеріса вразив своєю відкритістю та гостинністю. Під час стажування ми мали можливість спілкуватися зі студентами з різних країн світу. Це не перший наш досвід, але з кожним разом усе більше захоплюєшся новими можливостями та знайомствами. Ми обмінювалися культурними особливостями та досвідом навчання, що розширило наше світовідчуття.
Проєкт Experiential Practice on International Students Integration був дуже важливим та актуальним як для нашого досвіду, так і для розуміння інтернаціонального офісу литовського університету щодо приймання гостей з інших країн. Ми працювали над питаннями інтеграції іноземних студентів у навчальне середовище. Цей проєкт дав нам можливість поглибити розуміння інтернаціоналізації вищої освіти та знайти практичні рішення для покращення системи в цілому.
Загалом це стажування стало гарним прикладом того, як працівники університетів прагнуть створити сприятливу атмосферу навчання та спілкування для студентів. Ми не лише змогли виділити основні плюси та мінуси інтеграції, яку нам продемонстрували, але й поглибили своє розуміння міжнародного навчання та взаємодії».