Семінар «Особливості організації та проведення ЗНО з української мови та української літератури випускників 2019 року та освітні виклики»
25 березня 2019 року в центрі післядипломної освіти університету проведено науково-практичний семінар «Особливості організації та проведення зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та української літератури випускників 2019 року та освітні виклики щодо їх результативної підготовки».
Проведення цього заходу обумовлено змінами, що відбулися у програмі зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури.
Учасники семінару — цільова група вчителів української мови та літератури закладів загальної середньої освіти різних типів Пісочинської об’єднаної селищної територіальної громади.
Під час роботи семінару, завдяки внутрішній взаємодії центру післядипломної освіти з кафедрою української мови філологічного факультету, музеєм історії університету та зовнішній взаємодії із Харківським регіональним центром оцінювання якості освіти, педагоги отримали суттєву науково-методичну допомогу в умовах актуальних освітніх викликів щодо якісної підготовки здобувачів повної загальної середньої освіти до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури в 2019 році, роботи за новою програмою в наступному 2019/2020 навчальному році, змін у методиці використання на уроках нових творів української літератури під час підготовки до ЗНО.
Директор центру післядипломної освіти Михайло Татаринов провів «педагогічне віче» для вчителів української мови та літератури з питань диверсифікації їхньої організаційно-методичної роботи, інтенсивного використання здобутків філологічної науки для якісної підготовки та проведення роботи з учнями старшої профільної школи щодо зовнішнього незалежного оцінювання, перебудови освітнього процесу в умовах запровадження поетапного експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації шляхом вивчення практичного досвіду їхньої роботи згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року.
Наприкінці роботи науково-практичного семінару педагоги отримали сертифікати.