Каразінський університет допомагає педагогам закладів освіти Харківщини впроваджувати інклюзивну освіту
20–21 червня 2018 року в Каразінському університеті за ініціативи Центру післядипломної освіти пройшов освітній захід «Реалізація моделі інклюзивного навчання в закладах освіти різних типів і форм власності: освітні виклики нового 2018/2019 навчального року», який об’єднав 105 вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів, практичних психологів, логопедів, заступників директорів із навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти різних типів і форм власності міста Харкова та Харківської області.
Протягом двох днів педагоги опановували змістові складові особливостей організації й проведення виховного процесу для дітей у закладах дошкільної освіти та освітнього процесу для учнів 1–11-х класів у закладах базової та повної загальної середньої освіти за освітніми програмами в умовах інклюзивного освітнього середовища, запровадження індивідуальних програм розвитку та індивідуального освітнього плану за педагогічними технологіями розумного пристосування.
У межах практики відбулися тренінги та воркшопи з питань розроблення та впровадження індивідуального освітнього графіка для дітей та учнів з особливими освітніми потребами (зі зниженим слухом, зниженим зором; із затримкою психічного розвитку; аутистів; з порушенням мовлення; з порушенням опорно-рухового апарату) та його освітньо-методичного забезпечення, роботи з батьками тощо. Також педагоги отримали необхідні інформаційно-презентаційні та методичні матеріали для використання у практичній роботі.
Наприкінці заходу директор Центру післядипломної освіти Михайло Татаринов вручив учасникам заходу свідоцтва про завершення навчання за освітнім напрямом «Інклюзивна освіта».