Фізичної географії і картографії

Власний сайт

Катерина Олександрівна Кравченко

Завідувач — Байназаров Анатолій Михайлович
доцент, кандидат географічних наук
Телефон: +380 (50) 901-51-53
Електронна пошта: physgeo@karazin.ua

Кафедра здійснює підготовку здобувачів вищої освіти:

Бакалавр

  • спеціальність E4 Науки про Землю
    • освітньо-професійна програма «Фізична географія, моніторинг і кадастр природних ресурсів» (термін навчання — 3 роки 10 місяців)
    • освітньо-професійна програма «Картографія, геоінформатика і кадастр» (термін навчання – 3 роки 10 місяців)
  • спеціальність А4.07 «Середня освіта (Географія)»
    • освітньо-професійна програма «Середня освіта (Географія)» (термін навчання — 3 роки 10 місяців)
  • спеціальність С6 «Географія та регіональні студії»
    • освітньо-професійна програма «Рекреаційна географія та геооброблення територій» (термін навчання — 3 роки 10 місяців)

Магістр

  • спеціальність E4 Науки про Землю
    • освітньо-професійна програма «Географія» (термін навчання — 1 рік 4 місяці)
    • освітньо-професійна програма «Картографія, геоінформаційні системи і дистанційне зондування Землі» (термін навчання — 1 рік 4 місяці)
    • освітньо-наукова програма: «Природокористування, ландшафтне планування та відновлення територій» (термін навчання — 1 рік 9 місяців)
  • спеціальність А4.07 «Середня освіта (Географія)»
    • освітньо-професійна програма «Географія, Людина і природа, екскурсійна робота» (термін навчання — 1 рік 4 місяці)
  • спеціальність С6 «Географія та регіональні студії»
    • освітньо-професійна програма «Рекреаційна географія та геооброблення територій» (термін навчання — 1 рік 4 місяці)

Аспірантура (доктор філософії / PhD)

  • спеціальність E4 Науки про Землю
    • освітньо-наукова програма «Науки про Землю» (термін навчання — 4 роки)

Наукові напрями кафедри фізичної географії і картографії: тематичне картографування (еколого-природоохоронне, ландшафтне, туристично-рекреаційне, освітянське тощо), застосування ГІС і ДЗЗ для потреб географічних досліджень; безперервна географічна освіта; синергія ландшафтно-морфологічної організації території: від природних закономірностей до інноваційного потенціалу для енергетики, що зберігає довкілля; геоморфологічна школа Харківського університету в інформаційну еру: інноваційний потенціал в пізнанні й використанні для автоматичного розпізнавання рельєфу; туристичне краєзнавство; гідролого-кліматичний режим, оцінювання якості вод басейну Сіверського Дінця й області; географічні основи кадастру ресурсів.

Корисні посилання