Стратегічні цілі і наміри Каразінського університету до 2030 року
-
Харківський національний університет, який має ім’я свого засновника Василя Каразіна, вписав славні сторінки в історію слобожанського краю, України та всього світу. Університет виховав багатьох видатних вчених, створив знані у світі видатні наукові школи, підготував десятки тисяч спеціалістів, які успішно працюють у різних сферах науки, виробництва, освіти й культури.
Університет є осередком демократії, патріотизму, гуманізму та свободи, а університетська спільнота готує до життя фахівців, здатних вирішувати непрості завдання, які ставить перед нами сучасне життя; готує високоосвічених спеціалістів, здатних постійно розвиватися й самовдосконалюватися, органічно поєднувати загальнолюдські та національні цінності в умовах глобалізаційних процесів й брати на себе відповідальність за долю всієї української спільноти, суспільства та України.
Каразінський університет розвивається і працює заради удосконалення української освіти і науки, формування особистостей патріотично налаштованих і фахово підготовлених випускників, його діяльність підпорядкована збереженню й зміцненню українських культурно-національних традицій, відданості Україні та українському народу.
Виклики сучасності, пов’язані із захистом держави, політичними, соціальними, економічними трансформаціями українського суспільства, новим місцем України в Європі й світі, увиразнили й акцентували важливість і дієвість базових принципів діяльності університету, яких ми дотримуємося протягом усього свого існування, ‒ єдності освіти, науки та розвитку особистості.
Наука є чинником освіти й засобом професійної підготовки майбутніх спеціалістів, навчання невіддільне від виховання студентів, аспірантів та докторантів на засадах ідей гуманізму, справедливості, честі, патріотизму, поваги до людини, збереження національних традицій та ідеалів. Успішне здійснення наукової, освітньої, соціальної, виховної та громадянської місій визначатиме місце нашого закладу в культурному просторі України, Європи й світу.
-
Стратегічні цілі і наміри Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна визначають рамки прийняття стратегічних рішень університету за окремими сферами діяльності та розбудови міждисциплінарного співробітництва і взаємодії з прикладною сферою на засадах сталого розвитку. Документ підготовлено з урахуванням:
Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022‒2032 роки (2022), Рекомендацій Єврокомісії про Європейську стратегію для університетів (2022), а також стратегічних документів Європейської комісії з розвитку економіки чистих технологій, Індустрії 5.0, Цифрового та зеленого переходу, аналітичних звітів провідних Think-thank центрів з проблем людського розвитку, розвитку освітніх та інноваційних мереж.
Документ визначає головні цілі і під цілі та інструменти розвитку університету, включає аналіз та визначає відповідні заходи, що дозволяють мінімізувати дисбаланс в системі економічних, екологічних та соціальних компонентів стійкості, а також ефективно протидіяти деструктивним впливам військових загроз.
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна прагне підсилити свої позиції не лише на національному, а й на міжнародному рівні. Підтримати та розвинути імідж навчального закладу, що забезпечує унікальне поєднання освітньої, наукової, творчої та професійно-орієнтованої діяльності. Це збалансоване поєднання, пов'язане з широкими можливостями для практичної підготовки, буде використовуватися для виховання висококваліфікованих випускників з високоякісною освітою.
Прагнення університету полягають у:
- розширенні економіки знань, швидкому вдосконаленні системи освіти, підтримці сучасних досліджень і розробок, суттєвому підвищенні генерування та впровадження інновацій;
- сприянні довгостроковому зростанню якості життя і розвитку етичних цінностей, становленні суспільства, що рухається знаннями та поважає механізми та межі сталого розвитку.
-
Бути відкритим університетом, що пропонує освіту, яка відповідає вимогам ХХІ століття і сприяє загальному розвитку творчої діяльності та критичного мислення всіх представників суспільства, та водночас бути динамічною, мультикультурною інституцією, що формує вагомий внесок у розвиток суспільства.
Головні наміри університету:
- продукувати та поширювати знання, уміння та навички, актуальні для людини в сучасному соціумі;
- широка популяризація української мови, літератури, культури, історії, традицій як у внутрішньому, так і зовнішньому середовищі, створення сучасного україномовного продукту;
- збереження колективної памяті щодо боротьби українського народу за свободу і демократію;
- співпрацювати з партнерами у сприянні загальному розширенню знань, актуальних для суспільства, сприяти трансферу знань в суспільстві;
- бути мультикультурним та багатомовним середовищем, де створюються нові цінності;
- робити внесок у забезпечення прогресивного суспільного розвитку в Україні та на міжнародному рівні;
- розвивати потужний бренд з міжнародним впливом та українською автентичністю;
- побудувати досконалість у всіх ролях, які виконує університет;
- увіковічнювати память членів університетської спільноти, що віддали життя за Україну;
- розбудова П'ятого Харкова (реалізація ідеї Юрія Шевельова).
-
-
Індивідуальна ціль 1.1: Вдосконалити систему управління якістю
Система управління якості, впроваджена в університеті, повинна бути доповнена новими елементами, що сприяють підвищенню якості в окремих сферах діяльності. У 2023 році метою буде визначити відсутні елементи в системі та запропонувати концепцію їх інтеграції в систему, особливо у вирішальних сферах, якими є освітня, наукова та творча діяльність. Заходи включатимуть проведення додаткової внутрішньої оцінки якості та внесення змін до звіту про внутрішню оцінку. З метою поліпшення якості освіти буде зроблено наголос на етиці публікацій (походження випускних робіт, правильне цитування, усунення плагіату), і здобувачі освіти та наукових ступенів всіх рівнів зокрема будуть орієнтовані на дотримання стандартів академічної етики з першого року навчання за допомогою додаткової освіти (семінари, лекції).
Покращення системи управління якості та внутрішньої системи якості освіти здійснюватиметься шляхом гармонізації взаємодії внутрішньої та зовнішньої систем забезпечення якості вищої освіти, проходження інституційної акредитації університету, залучення міжнародних агенцій до акредитації університету, проєктування, запровадження і розвиток міждисциплінарних освітніх програм, запровадження нових освітніх проєктів подвійних дипломів, формування освітнього середовища з гармонізацією бакалаврських, магістерських, освітньо-наукових програм та короткотермінових і середньотермінових освітніх програм неформальної освіти з іншими рівнями освіти.
Використання можливостей штучного інтелекту для вдосконалення системи управління якістю та підвищення якості освіти в університеті.
Виходи:
- Розроблено концепцію інтеграції нових елементів системи управління якістю.
- Зведено нормативні документи забезпечення якості вищої освіти.
- Пройдено інституційну акредитацію університетом.
- Пройдено акредитацію міждисциплінарних освітніх програм ‒ не менше 10 % від загальної кількості магістерських освітніх програм.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Олександр ГОЛОВКО.
Індивідуальна ціль 1.2: Розвивати освітню інфраструктуру та системи віртуального навчання
Метою є підтримка розвитку освітньої інфраструктури, яка відіграє вирішальну роль у забезпеченні якісного опанування освітніх програм, набуття знань, умінь та професійних компетентностей. Діяльність буде зосереджена, головним чином, на забезпеченні відновлення навчальних просторів, віртуальної інфраструктури для проведення занять, матеріалів для практичних занять та на підтримці забезпечення учасників освітнього процесу джерелами інформації.
Виходи:
- Розроблено план модернізації аудиторного та лабораторного фонду.
- Розширено університетську ліцензію на джерела інформації.
- Централізовано, оцифровано та розширено фонди центральної наукової бібліотеки.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Василь БЛИНДЮК.
Індивідуальна ціль 1.3: Запровадити та реалізувати концепцію розвитку людських ресурсів
Метою є розвиток людських ресурсів університету, зокрема створення умов для реалізації підприємницьких та креативних навичок персоналу, вдосконалення процесів відбору/набору працівників, розвитку прозорості процесів відбору та заохочення дослідників). Уточнення документів університету, що визначають розвиток людських ресурсів, зокрема кодексу етичної поведінки дослідників, процедури адаптації та інтеграції співробітників, затвердження концепції системи оцінки і планування особистісного розвитку.
Виходи:
- Розроблено кадрову політику університету.
- Створено систему підтримки, адаптації нових співробітників ‒ посібник (довідник на сайті).
- Затверджено систему оцінки ефективності роботи та планування особистісного розвитку академічних і неакадемічних працівників.
- Уточнено систему стимулювання та заохочення академічних і неакадемічних працівників.
- Створено систему оцінки ефективності роботи та планування особистісного розвитку академічних і неакадемічних працівників у зв'язку з оцінкою та взаємозв'язком загальних цілей робочих місць університету та його довгострокової стратегії.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Борис САМОРОДОВ.
-
Індивідуальна ціль 2.1: Продовжувати підтримувати здобувачів освіти з особливими потребами
Метою є підтримка та забезпечення комфортного та якісного навчання осіб з особливими потребами; створення сучасного безперешкодного університетського простору, сприяння надання таким особам засобів навчання, в тому числі цифрових. Врахування потреб повоєнного суспільства, змін на ринку праці в умовах повоєнного відновлення України, особливостей посттравматичного стану суспільства, його окремих груп та індивідів, зокрема, організація гнучкої, зручної та ефективної освіти осіб з особливими потребами.
Виходи:
- Створено освітні пропозиції для осіб з особливими потребами ‒ одна-дві на рік.
- Реалізовано проєкт «Університет для військових» з надання учасникам російсько-української війни, в тому числі тим, що втратили працездатність, послуг з отримання іншої вищої освіти, короткотермінових курсів перепідготовки або набуття компетентнностей.
- Створено програму психологічного супроводу здобувачів вищої освіти, які мають особливі потреби психологічної підтримки в умовах повоєнного суспільства.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Олександр ГОЛОВКО.
Індивідуальна ціль 2.2: Продовжувати розвивати навчання впродовж життя
Метою є забезпечення потреб особистості в професійному вдосконаленні, набуття нових сучасних навичок і компетентностей, необхідних для реалізації кар'єрних завдань і комфортного життя, задоволення потреб ринку праці, підприємств, організацій у кваліфікованих кадрах. Створення в університеті системних умов, що дають можливість гнучко реагувати на попит на навчання дорослих і старшого населення, у тому числі окремих груп професіоналів (як прикладної сфери, так і працівників університету), для яких університет може створювати актуальні освітні продукти.
Виходи:
- Створено ефективну систему пропонування та просування короткотермінових сертифікованих курсів, що створюються на основі аналізу ринку і потреб споживачів освітніх послуг.
- Розширено участь університету в тендерах з закупівлі освітніх послуг з підвищення кваліфікації, проведення освітніх курсів для державних і приватних компаній, підприємств.
- Забезпечено щорічне збільшення не менше, ніж на 5 %, числа освітніх курсів, що пропонуються університетом на ринку освіти протягом життя.
- Створено систему освітнього консультування.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Анатолій БАБІЧЕВ.
Індивідуальна ціль 2.3: Продовжувати розвивати консультаційні послуги у сфері навчання, кар'єри, особистих і суспільно значущих послуг
Метою є підвищення рівня адаптації здобувачів освіти до динамічного соціального середовища, надання допомоги у складних життєвих ситуаціях, розширення споживачів освітніх послуг університету, покращення доступності консультаційних послуг та підтримка проєктів, спрямованих на становлення професійної кар'єри студентів та випускників університету (ярмарки вакансій, дні кар'єри тощо). Розвиток позаосвітніх послуг університету, спрямованих на задоволення особистих та групових соціальних потреб правового, медичного, соціально-комунікативного, психологічного, інформаційно-консультативного характеру.
Виходи:
- Створено Центр надання консультаційних послуг, побудови персональних освітніх траєкторій розвитку людини різного віку.
- Створено центри пропонування консультативних сервісів на базі медичної клініки, юридичної клініки та інших центрів компетентності підрозділів університету.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Олександр ГОЛОВКО, проректор з науково-педагогічної роботи Анатолій БАБІЧЕВ.
Індивідуальна ціль 2.4: Покращити впізнаваність університету серед потенційних здобувачів освіти
Метою є підтримка привабливого іміджу університету як центру отримання сучасних інноваційних освітніх послуг світового рівня, розвитку та реалізації сучасної науки та технологій, як місця реалізацій мрій і прагнень здобувача освіти, побудови кар'єри; ефективна профорієнтаційна робота зі споживачами освітніх послуг як в Україні, та і за її межами. Цілеспрямоване пропонування навчальних курсів на інформаційних ресурсах університету з наголосом на співпрацю з випускниками шкіл України та з-за кордону.
Виходи:
- Створено й реалізовано комунікаційну політику університету. Забезпечення зростання позитивної інформації про університет на 5 % щороку.
- Створено ефективну систему розповсюдження інформації про університет, його діяльність, студентів, випускників, науковців і комунікації з потенційними споживачами освітніх послуг.
- Створено сучасний рекламний матеріал для розповсюдження в Україні та за її межами, розрахованого та різні вікові, професійні та соціальні групи.
- Забезпечено розвиток співпраці зі школами.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Анатолій БАБІЧЕВ.
-
Індивідуальна ціль 3.1: Продовжувати розвивати міжнародну співпрацю
Метою є інтернаціоналізація, розвиток стратегічних партнерств з іноземними суб’єктами як інструмент підвищення якості освіти та досліджень, розширення мобільності здобувачів освіти та академічного персоналу, інтеграція міжнародного досвіду в освітній процес, планування та здійснення наукових досліджень, а також розробка освітніх стратегій, спрямованих на збереження цінності європейської солідарності, різноманітності, громадянської активності й відповідальності з урахуванням перспектив розвитку сучасного суспільства.
Виходи:
- Налагоджено горизонтальні та вертикальні зв’язки між структурними підрозділами університету та між університетами-партнерами для ініціації міждисциплінарних проєктів.
- Забезпечено зростання показників двосторонньої міжнародної академічної мобільності здобувачів освіти та академічного персоналу – на 10 % щороку.
- Зросла присутність університету в міжнародних альянсах та консорціумах на національному, європейському та міжнародному рівнях – щорічне збільшення кількості членства не менше 2 інституцій.
- Зросло залучення студентів та молодих науковців до участі в міжнародних проєктах.
- Впроваджено програми подвійних дипломів.
- Покращено мовні компетентності персоналу та здобувачів освіти.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Борис САМОРОДОВ.
Індивідуальна ціль 3.2: Розвивати в університеті мультикультурне та багатомовне освітнє та позаосвітнє середовище
Метою розвитку мультикультурного та багатомовного освітнього та позаосвітнього середовища є створення відкритого простору розвитку освіти, науки, культури, що сприятиме залученню до навчання в університеті якнайбільшого числа здобувачів освіти з різних країн світу задля дослідження їхніх культур, традицій, мов, релігій. Підтримується працевлаштування та участь у житті університету іноземних експертів і викладачів. Здійснюється переклад ключових документів університету англійською мовою.
Виходи:
- Створено та запроваджено в освітній процес для студентів - іноземних громадян освітні компоненти з вивчення української культури, мови, традицій.
- Проведено позаосвітні заходи за участю студентів - іноземних громадян з популяризації і вивчення історії, культури і традицій здобувачів освітніх послуг різних країн – не менше 3х на рік.
- Створено спільний культурно-освітній продукт з дипломатичними установами, земляцтвами.
- Збільшено число викладачів іноземної мови в університеті, що мають міжнародні сертифікати – 5 % щороку.
- Організовано академічне і позаакадемічне спілкування іноземних студентів, викладачів, науковців з українськими колегами шляхом організації освітніх, наукових і соціальних заходів як внутрішніх, так і зовнішніх.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Борис САМОРОДОВ.
-
Індивідуальна ціль 4.1: Підтримувати актуальність досліджень та співпраці з практичним досвідом
Метою є підвищення кількісних та якісних показників публікаційної активності працівників університету. Якнайширша представленість результатів наукової діяльності університету в соціальних мережах, медіа тощо.
Розширити можливості для представників реального сектору контактувати зі здобувачами освіти та науковцями, зокрема в частині просування здобутків молодих учених та розширення внеску в обороноздатність держави. Забезпечення ретельної перевірки компетентності аспірантів у сфері самостійної творчої діяльності.
Виходи:
- Запроваджено в університеті систему адміністрування процесів створення і комерціалізації інтелектуальної власності.
- Запроваджено критерії результативності підготовки докторів філософії у частині результативності наукової компоненти підготовки.
- Затверджено систему заохочення публікаційної активності працівників, у тому числі неприродничих факультетів (зокрема, за публікації в журналах, що входять до 1-2 квартилів у наукометричних базах).
- Забезпечено просування індексації періодичних видань університету наукометричними базами даних (орієнтовно 10 журналів).
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Антон ПАНТЕЛЕЙМОНОВ.
Індивідуальна ціль 4.2: Розвивати співпрацю з регіональними партнерами
Мета полягає у налагодженні взаємодії з органами державної влади та бізнес-сектором Харкова та області (в перспективі України) з питань комерціалізації наукових розробок. Особлива увага має бути приділена оборонній та прикладній тематикам результатів наукових досліджень.
Виходи:
- Взято активну участь у підготовці та реалізації стратегічних документів відновлення на рівні міста, регіону, країни.
- Збільшено обсяг госпдоговірних робіт до 50 % від загального фонду фінансування наукових досліджень.
- Створено консорціуми спільно з приватним сектором для подання заявок на міжнародні гранти.
- Забезпечено продаж ліцензій і патентів (принаймні 1 на рік).
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Антон ПАНТЕЛЕЙМОНОВ.
Індивідуальна ціль 4.3: Розширити співпрацю з випускниками
Метою є налагодження системної роботи з випускниками університету задля залучення їх до реалізації спільних як наукових, так і освітніх проєктів, залучення випускників як експертів та працедавців освітньої та наукової політик університету.
Важливим аспектом є широке використання можливостей спільноти випускників, які працюють за здобутим в університеті фахом, для коригування та актуалізації змісту освітніх програм, забезпечення відповідності переліку освітніх послуг, які надаються університетом, кращим світовим трендам, наповнення змісту освітнього процесу адаптованими до потреб ринку практичними компетентностями, розвитку і вдосконалення дуальної освіти, набуття нею системного характеру.
Виходи:
- Розбудовано систему регулярної комунікації з випускниками (опитування) спільно з Асоціацією випускників і друзів університету.
- Створено експертні середовища із залученням випускників із різних галузей знань задля отримання зворотного зв’язку та удосконалення освітніх програм.
- Залучено випускників університету з практичним досівдом до провадження освітнього процесу.
- Залучено спонсорську допомогу від випускників і друзів університету.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Олександр ГОЛОВКО.
-
Індивідуальна ціль 5.1: Продовжувати підтримувати ефективні команди
Метою є підтримка науково-дослідницьких колективів університету шляхом професійної підготовки викладачів та аспірантів до роботи в галузі управління науково-дослідницькою діяльністю, просування освітніх проєктів або створення необхідних умов для виконання проєктних пропозицій, зокрема тих, що подаються до зовнішніх (особливо іноземних) грантових агентств.
Виходи:
- Запроваджено курси формування компетентностей проєктної та грантової діяльності академічних працівників з організації грантової діяльності – не менше 2х груп щорічно.
- Збільшено число проєктів різної спрямованості.
- Забезпечено підтримку ефективної співпраці з вітчизняними дослідницькими організаціями.
- Забезпечено постійне видання бюлетеню про вітчизняні та іноземні наукові та освітні конкурси, які пропонують фінансування проєктних пропозицій.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Борис САМОРОДОВ.
Індивідуальна ціль 5.2: Створення та підтримка діяльності проєктного центру університету
Метою є створення підрозділу, відповідального за супровід великих університетських проєктів з наголосом на дослідження і розробки, відновлення інфраструктури університету, проєктів розвитку потенціалу університету.
Робота підрозділу включатиме формування методології проєктної діяльності в університеті, організацію методичного інструктування щодо окремих конкурсів, забезпечення сталості проєктів, що реалізуються в університеті, впровадження проєктного підходу в діяльність груп забезпечення освітніх програм та підтримку проєктів підготовки освітніх продуктів.
Виходи:
- Затверджено політику проєктної діяльності в університеті. Визначені центри координації проєктно-грантової роботи по університету та в підрозділах.
- Забезпечено упорядкування та системну організацію проєктної діяльності в університеті.
- Забезпечено регулярне проведення навчань і інструктажів щодо окремих грантових конкурсів.
- Забезпечено регулярну публікацію інструкцій щодо підтримки проєктних груп.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Анатолій БАБІЧЕВ.
Індивідуальна ціль 5.3: Підвищити ефективність та успішність післядипломної та неформальної освіти
Метою є збільшення затребуваності університетської післядипломної та неформальної освіти серед потенційних споживачів освітніх послуг, збільшення числа охочих отримати університетські послуги серед професійних спільнот, представників підприємств і бізнесу, осіб різних вікових категорій, збільшення надходжень до бюджету університету, соціальна підтримка співробітників університету та сприяння їх професійному самовдосконаленню, набуття нових компетентностей.
Виходи:
- Розроблено нові програми післядипломної та неформальної освіти відповідно до потреб і бажань споживачів освітніх послуг – до 5 програм нових щороку.
- Покращено якість послуг післядипломної та неформальної освіти, що надаються університетом, та збільшено фінансові надходження та число здобувачів освіти, яким надається послуга.
- Створено науково-популярні інформаційні продукти в галузі системи неформальної освіти, що враховують сучасні світові тенденції – як мінімум 3 щороку.
- Забезпечено щорічне зростання числа споживачів освітніх послуг неформальної та післядипломної освіти.
- Сформовано імідж університету як найбільшого і найефективнішого центру LLL України.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Анатолій БАБІЧЕВ.
-
Індивідуальна ціль 6.1: Розвивати цифровий простір університету
Метою розвитку цифрового простору є створення Digital-інфрастуктури в університеті, яка являє собою комплекс взаємопов’язаних інформаційних систем, налаштованих на підвищення якості реалізації основних процесів управлінської, освітньої, наукової та фінансово-господарчої діяльності. Дебюрократизація та переведення документарного супроводу процесів університету в безпаперову форму.
Виходи:
- Підвищено рівень цифрової грамотності співробітників університету – не менше 2х навчальних потоків з підвищення кваліфікаціЇ щорічно.
- Реалізовано управління електронним документообігом в університеті через запровадження безпаперової форми адміністрування організації освітнього процесу та звітування працівників, процесів руху персоналу в університеті.
- Здійснено управління освітнім процесом на основі прозорості та відкритості з використанням програмного комплексу «ПС Деканат».
- Створено онлайн-сервіси з надання освітніх, інформаційних послуг здобувачам освіти, випускникам університету, потенційним клієнтам, роботодавцям, експертам, громадськості, викладачам, співробітникам та керівництву університету – не менше 2х на рік.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Борис САМОРОДОВ.
Індивідуальна ціль 6.2: Підвищити рейтингові показники університету
Метою підвищення рейтингових показників університету є закріплення й покращення позицій університету у вітчизняному та міжнародному освітньому та науковому середовищі на основі поєднання результативності наукових досліджень, ефективності підготовки наукових кадрів, розвитку міжнародної активності, поєднання інноваційної складової в освітньому процесі, підвищення академічної репутації та реалізації інформаційної прозорості.
Виходи:
- Забезпечено включення університету до нових рейтингів (QS Sustainability).
- Забезпечено сприяння підвищенню позицій університету в існуючих рейтингах (QS та інші).
- Підвищено рейтингові показники університету за міжнародними та вітчизняними рейтингами.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Борис САМОРОДОВ.
-
Індивідуальна ціль 7.1: Підтримувати контрольні процеси в економічній сфері
Метою контрольних процесів в економічній сфері є забезпечення своєчасною, прозорою та об'єктивною інформацією державних установ, керівних органів університету та відповідних підрозділів про фінансовий стан підприємства, наявні трудові, матеріальні (нематеріальні) та фінансові ресурси, сприяння їх збереженню та ефективному використанню; забезпечення фінансування діяльності університету відповідно до затверджених планів, нормативів і кошторисів.
Виходи:
- Забезпечено прозорість фінансової діяльності університету та регулярне проведення аудиту процесів університету.
- Розроблені механізми та забезпечено дотримання відповідних внутрішніх правил керування, планування та обліку всіма підрозділами.
- Забезпечено аналітичний та зведений облік доходів і видатків по підрозділах та по університету.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Василь БЛИНДЮК.
Індивідуальна ціль 7.2: Оптимізація архітектури економічних інформаційних систем
Метою оптимізації архітектури економічних інформаційних систем є створення Центру обробки даних університету, перехід від сервісів і додатків, розміщених на дискретних неоднорідних апаратно-програмних платформах, до цілісної системи управління. Така оптимізація спрямована на оптимальне використовування наявних ресурсів, забезпечення максимально ефективного управління і достатньої гнучкості для адаптації до нових вимог, що висуваються бізнес-процесами та бізнес-стратегією університету.
Виходи
- Оновлено економіко-управлінські інформаційні системи та створено цілісну систему планування та обліку фінансово-господарської діяльності університету – до 12.2024 року.
- Забезпечено інтеграцію підрозділів університету в єдину інформаційну систему.
- Забезпечено безперебійність роботи інформаційних систем та інформаційну безпеку.
- Реконструйовано внутрішню мережу передачі даних для забезпечення швидкісним та надійним доступом усіх підрозділів університету – до 12.2024 року.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Василь БЛИНДЮК.
Індивідуальна ціль 7.3: Модернізувати університетське господарство
Метою модернізації університетського господарства є оновлення технологічної інфраструктури університету та орієнтація на принципи сталого розвитку та екологічності, досягнення відповідності світовим вимогам, конкурентоспроможності з надання освітніх та інших послуг.
Виходи:
- Відновлено та модернізовано інфраструктуру освітнього простору та навчально-наукове обладнання, зокрема з урахуванням вимог інклюзивності та безпеки учасників освітньо-наукового процесу.
- Забезпечено оснащення сучасних базових навчальних лабораторій та передових науково-дослідних лабораторій обладнанням для інформаційних технологій (цифровою інфраструктурою) з урахуванням сучасних вимог до організації освітнього процесу.
- Проведено будівництво навчальних корпусів і гуртожитків, забезпечено проведення ремонтних і відновлювальних робіт.
- Залучено ресурси партнерів до розвитку інфраструктури та освітньо-наукового простору університету.
Відповідальність: Проректор з науково-педагогічної роботи Василь БЛИНДЮК.
-