Студенти університету — серед переможців Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу
Студенти економічного факультету та ННІ «Каразінський банківський інститут» вибороли перемогу у II етапі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу 2023–2024, організованого Державним університетом інтелектуальних технологій і зв’язку.
Дипломи I ступеню отримали студентки спеціальності «Менеджмент» ННІ «Каразінський банківський інститут» Дарія Бєлік і Дарина Бочманюк (науковий керівник — доцент кафедри менеджменту, бізнесу та професійних комунікацій Жанна Торяник).
Дипломами переможців II ступеню нагороджено студентів 2 курсу освітньої програми «Маркетинг» економічного факультету Даніїла Бражніка та Анну Діденко. Науковим керівником роботи на тему «Просування бренду підприємства в соціальних мережах (SMM)» був доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва економічного факультету Віктор Рожко.
Наукова робота присвячена питанню просування бренду підприємства в соціальних мережах з метою підвищення загального рівня конкурентоспроможності компанії.
Вітаємо студентів із досягненням!