Студенти Каразінського стали переможцями кейс-чемпіонату «Хліб як ти: розробка концепції нової лінійки хліба для зумерів»
4 травня за сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID), Федерації роботодавців України та Casers (головна кейс-спільнота України) відбувся фінал кейс-чемпіонату від концерну «Хлібпром» із запуску нової хлібної лінійки для покоління зумерів.
Дві команди Каразінського університету у складі студенток кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва економічного факультету — «Здібні булочки» (Ольга Єльцова, Анна Салій і Ангеліна Іванова) та Bread map (Софія Сталєва, Марія Водка, Владислава Ключник та Олена Бутко) вибороли перемогу серед 28 команд студентів з різних ЗВО України.
«Серед тих, хто вийшов у фінал, ми побачили дуже конкурентні ідеї, які можна втілити у бізнесі. Я тішуся, що освіта в Україні сьогодні такого рівня, що студенти презентують якісні роботи для бізнес-середовища. Серед багатьох ідей ми обрали ту, яка єднає Україну смаками — хліб Bread map. Ще один переможець — "Здібні булочки" — це готова маркетингова стратегія, яку можна просувати на ринку», — зазначила директорка з персоналу та зв’язків з громадськістю концерну «Хлібпром» Олена Дмитерко.
Проєкт USAID «Економічна підтримка України» третій рік поширює кейс-методологію, щоб створити ще один «міст» для ефективної взаємодії бізнесу й освіти та дати можливість студентам долучатися до українських і міжнародних кейс-чемпіонатів, пропонувати цікаві рішення у певних аспектах.
Пишаємося нашими студентами!