Каразінці удосконалювали практичні навички на очному тренінгу-інтенсиві від Академії вчительства

4–5 квітня 2025 року в Києві відбувся дводенний очний тренінг-інтенсив «Розвиток професійної ідентичності вчителя як відповідь на суспільні трансформації» для майбутніх учителів.
Захід від навчально-наукового інституту «Академія вчительства» об’єднав студентів, які тільки розпочинають свій професійний шлях, але вже розуміють важливість ролі вчителя у сучасному суспільстві.
Тренінг розпочався сесією з проректором Лілією Гриневич. Це була відверта та змістовна розмова про сенси, місію педагога в часи невизначеності та сутність реформи «Нова українська школа».
Насичена програма тренінгу передбачала практичні сесії за тематикою курсів Академії вчительства, зокрема: «Організація інклюзивного середовища в освіті» (Марина Крісов, очільниця IIF – International Inclusion Foundation), «Особистий бренд педагога як інструмент комунікації та лідерства в освіті» (Тетяна Даценко, кандидат психологічних наук), «Майстерність вчителя у наданні першої психологічної допомоги учасникам освітнього процесу» (Тетяна Головатенко, доктор філософії), інтерактивна майстерка «Формування соціально-емоційних “мʼяких” навичок засобом карток Scaffold» (Ольга Виговська, кандидат політичних наук, Тетяна Головатенко, доктор філософії), «Національна ідентичність і родинна історія: чому варто більше знати про свій родовід» (Григорій Рій, доктор філософії), інтерактивні вправи на згуртування, налагодження взаємодії між учасниками та активізації залученості до роботи (Євгенія Фадєєва, фахівець Академії вчительства).
Окрім освітньої частини, студенти традиційно долучилися до культурної програми. Пішохідна екскурсія Києвом із Русланом Куциком була чудовою можливістю ознайомитися з історією столиці, побачити пам’ятки архітектури та дізнатися більше про значущі події нашої держави. Нікого не залишила байдужим вистава «Хвиля» за мотивами однойменного роману Тода Штрассера в Національному академічному драматичному театрі імені Лесі Українки, змусивши замислитися про тонку межу між впливом і тиском, вибором і наслідуванням, про відповідальність учителя перед учнями.
Каразінський університет продовжує створювати можливості для підготовки вчительства нового покоління, яке змінюватиме українську освіту на краще!