Каразінці провели тренінг «Медіа як інструмент взаємодії з бенефіціарами для ГО та БФ» для благодійних і громадських організацій
29 квітня на базі Центру розвитку громадянського суспільства директор університетської медіастудії Михайло Проценко, директор центру зв’язків з громадськістю Вікторія Якименко та фахівець центру зв’язків з громадськістю Юлія Баглик провели 4-годинний тренінг для представників благодійних і громадських організацій України.
У межах офлайн-тренінгу в центрі уваги були такі теми:
- основні правила ведення комунікації в інтернеті;
- важливість візуального контенту в медіапросторі;
- PR та просування: як привернути увагу медіа до діяльності громадських і благодійних організацій;
- відеозйомка для соціальних мереж;
- яку техніку краще використовувати для відеозйомок;
- основи фотографії;
- як зробити емоційні фото для соціальних мереж і ЗМІ;
- фото, які розповідають історії;
- ведення соціальних мереж: стратегії, tone of voice, правила копірайтингу;
- методи відстеження ефективності медіакампаній;
- робота з журналістами.
Зокрема, Михайло Проценко розповів про відеозйомку та техніку для якісного візуального контенту. Вікторія Якименко розповіла про основи фотографії та зосередилася на тому, як зробити якісні фото без професійного обладнання. А Юлія Баглик розповіла про важливість соціальних мереж для організацій.
Раді можливості проводити офлайн-заходи для харків’ян та ділитися знаннями й досвідом!