Каразінці провели науково–практичний семінар–тренінг «Освітній дискурс: мовно–комунікативна та інноваційна компетентність педагога з української мови як державної»

5 травня 2025 року

Центр післядипломної освіти та кафедра української мови філологічного факультету університету провели для педагогічних працівників  комунальних закладів «Харківська гімназія № 77 Харківської міської ради» та «Центр дитячої та юнацької творчості № 4 Харківської міської ради» науково–практичний семінар–тренінг «Освітній дискурс: мовно–комунікативна та інноваційна компетентність педагога з української мови як державної».

Під час відкриття заходу виконувач обов’язків директора інституту післядипломної освіти та заочного (дистанційного) навчання Михайло Татаринов наголосив на його практичному призначенні для здійснення повсякденної інноваційної освітньої та виховної діяльності вчительства, управлінського персоналу закладів базової середньої та позашкільної освіти, реалізації освітніх завдань комплексної програми «Розвитку та функціонування української мови як державної в Харківській області на 2022–2025 роки».

Доценти кафедри української мови філологічного факультету Юлія Калашник, Інна Літвінова, Галина Губарева залучили учасників семінару–тренінгу до інтерактивної практичної роботи з питань вільного та грамотного володіння сучасною українською мовою: чинні нормативно–правові документи; особливості української вимови; засоби милозвучності української мови; творення назв мешканців від географічних назв; числівникові конструкції в діловому мовленні; типи лексичних помилок; складні випадки наголошування; форми чоловічих і жіночих імен та імен по батькові; підготовка здобувачів загальної середньої освіти до інтелектуальних конкурсів, турнірів та участі в МАН.

Такі інноваційні технології сприяють модернізації компетентностей у сфері володіння українською мовою для розвитку професійного іміджу та кар’єри педагогів–практиків та управлінського персоналу закладів освіти.

Організатори семінару–тренінгу відповіли на актуальні запитання вчителів–предметників, методистів та керівників гуртків.

За результатами роботи слухачі отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації, ураховуючи індивідуальні цілі «Стратегічних цілей і напрямів Каразінського університету до 2030 року» як соціально орієнтованого закладу вищої освіти.

останні Новини

Архів новин
Корисні посилання