Каразінський університет зустрівся з учасниками стратегувальної сесії EdCamp Ukraine

21 лютого 2025 року Каразінський університет приймав учасників стратегувальної сесії менторського кола EdCamp Ukraine. Серед гостей були освітяни-лідери, які беруть участь в організації освітніх подій по всій Україні — регіональних (не)конференцій.
На початку зустрічі проректор Анатолій Бабічев ознайомив гостей з історією Каразінського університету. Проректор наголосив на вагомому внеску університету в розвиток вітчизняної науки та освіти, а також підкреслив значущість закладу як центру підготовки висококваліфікованих фахівців та майданчика для освітніх ініціатив і партнерств.
Проректор Лілія Гриневич представила діяльність навчально-наукового інституту «Академія вчительства», розповівши про місію, ключові напрями роботи, а також про можливості, які надає інститут для професійного зростання педагогів.
Проректор зазначила: «Турбулентна ситуація, в якій ми живемо, світ, який щоразу дивує втратою цінностей і в якому можна урівняти жертву і нападника, ставлять перед нами нові виклики. Роль університетів, вчительства та освіти в цілому незмірно зростає».
Лілія Гриневич підкреслила, що саме педагог є ключовою фігурою у формуванні суспільства, здатного критично мислити, не втрачати моральних орієнтирів і будувати майбутнє на засадах гуманізму та відповідальності.
Голова EdCamp Ukraine Олександр Елькін запропонував Каразінському співпрацю щодо спільних сертифікатних програм підвищення кваліфікації для педагогів.
Учасники заходу погодилися, що така партнерська ініціатива підсилить синергію академічності та інноваційності, відкриє нові перспективи для професійного розвитку вчительства.
Крім того, гості відвідали музей археології, музей історії університету та центральну наукову бібліотеку.
Каразінський університет продовжує активно підтримувати освітні ініціативи, спрямовані на розвиток педагогічної освіти, а також впроваджувати інновації у підготовку вчителів.