Каразінські географи потрапили на сторінки Times Higher Education
![](/storage/static-content/source/news/2023-03/%D0%A0%D0%B8%D1%81-1-%20%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D1%83%20%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%85%20(1)%20(1).jpg)
25 лютого на сайті британського журналу Times Higher Education, що спеціалізується на новинах і різних аспектах вищої освіти, опублікували статтю про каразінських географів, присвячену річниці війни в Україні.
У матеріалі йдеться про зміни, які відбулися з вищою освітою в нашій країні у зв’язку з повномасштабним вторгненням, зокрема про проблеми, з якими зіткнулися природничі факультети, для яких польові практики — одна з обов’язкових умов успішної підготовки студентів.
Ознайомитися зі статтею можна за посиланням (повна версія доступна за умови безплатної реєстрації на сайті).
Однією з міжнародних ініціатив, покликаних допомогти каразінським географам підтримувати високу якість підготовки студентів на своєму факультеті, стала організація онлайн майстер-класів, присвячених створенню віртуальних екскурсій (virtual field trips). Проведення цих заходів стало можливим завдяки злагодженій роботі доктора Саймона Хатчінсона з Університету Солфорда (Велика Британія), який виступає головним спікером на цих майстер-класах, та колективу викладачів кафедри фізичної географії та картографії факультету геології, географії, рекреації і туризму: доцента Наталії Попович, доцента Катерини Борисенко та старшого викладача Владислава Попова.
Активність включає три майстер-класи для студентів і працівників, які охоплюють весь процес створення віртуальних екскурсій на платформі Thinglink — від підготовки контенту до отримання фінального результату. Ці технології є вкрай актуальними, зважаючи на факт вимушеного тимчасового переходу польових практик факультету в дистанційний формат.
Віртуальна екскурсія забезпечує не лише візуальну складову (з можливим ефектом присутності за умови використання VR-шоломів), наближену до реальності, а й передбачає наявність багатьох інтерактивних елементів, що дозволяють суттєво розширити її інформаційно-навчальну цінність.
Щиро вдячні британським партнерам за освітню й інформаційну підтримку і сподіваємося, що дуже скоро студенти та викладачі знову зустрінуться у стінах Каразінського університету!