Реалізація міжнародного проєкту Еразмус+ КА2 «Реформа навчальних програм для сприяння освіті заради миру в Україні, Грузії та Молдові / PeaceEdu» у Каразінському
Протягом останніх двох тижнів у межах реалізації міжнародного проєкту Еразмус+ КА2 «Реформа навчальних програм для сприяння освіті заради миру в Україні, Грузії та Молдові / PeaceEdu» каразінці провели фокус-групи з вчителями, директорами шкіл, здобувачами освіти, адміністративними й академічними співробітниками ЗВО. У центрі уваги — бачення змістовного наповнення сертифікатної програми з розбудови миру для викладачів ЗВО, вчителів шкіл, адміністрації, співробітників служби соціального захисту з урахуванням потреб українського суспільства в умовах війни.
До складу проєктної групи ввійшли: доцент кафедри управління та адміністрування ННІ «Каразінська школа бізнесу» Олена Пархоменко, доцент кафедри цивільно-правових дисциплін юридичного факультету Віктор Савченко, доцент кафедри управління та адміністрування ННІ «Каразінська школа бізнесу» Юлія Прус.
Напередодні Каразінський спільно з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка та ГО «Платформа публічної дипломатії» за підтримки Міністерства освіти і науки України провів опитування здобувачів освіти та викладачів шкіл щодо наявності конфліктів, методів їх вирішення, наявності курсів та розуміння поняття миробудування. Всього в опитуванні взяли участь 31 163 викладачі шкіл (отримали 16 717 повних відповідей) та 3 069 здобувачів освіти (отримали 1 369 повних відповідей).
Довідково. Проєкт Еразмус+ «Реформа навчальних програм для сприяння освіті заради миру в Україні, Грузії та Молдові / PeaceEdu» реалізується на базі ННІ «Каразінська школа бізнесу».
Загальною метою проєкту PeaceEdu є сприяння сталим практикам миру в Україні, Грузії та Молдові шляхом зміцнення спроможності закладів вищої освіти у цих країнах інвестувати в розвиток мультидисциплінарної освіти миру та вивчення миру.
У центрі уваги цього проєкту є розробка інструментів для пом’якшення викликів, які ставлять під загрозу мир у відповідних громадах шляхом розробки, інтеграції та впровадження виховання миру та вивчення миру в навчальних програмах; навчання освітян / вчителів для запуску взаємного розвитку людських ресурсів і сприяння безперервному професійному розвитку; вдосконалення інструментів навчання, щоб мати довгостроковий вплив на систему освіти; підвищення обізнаності громадськості про важливість миру та розбудови миру; формування стійкості в громадах та поширення результатів проєкту серед широкої громадськості з акцентом на молодь.